fredag 2 maj 2008

Hej & hå

Igår var de full rulle med folk,som kom i skift haha,men de är kul när de kommer folk tycker bara att de är roligt.Så de var fika för hela slanten i går.Först kom min styfar och hans nya,sen kom min kusse och hennes gubbe,sen kom min mamma med sin nya.Min syster och hennes boyfreind kom också in en sväng..Sen kom granngubben in en sväng också men han ville inte ha något kaffe.Men innan alla kom så var jag och gubben ner en sväng på byn,och sen tog vi ner en bäddsoffa till altanen,för vi har bara stolar runt vårat altanbord,så de kan vara skönt att ha någonstarns att ligga också.De blev kanonbra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha tur du och gubben han ner på byn innan vi kom. Det blev jätte bra med soffan där ute,då kan du vila middag ut. Kram kussen

Anonym sa...

Lät skönt med en soffa på altanen. ja tänk om man hade så många som kom och hälsade på. kram kram