torsdag 1 maj 2008

1 Maj

Igår tog jag en sväng till brasan,men de var inge roligt att gå runt där i regnvädret hahaha..Efter brasan åkte jag hem till min styvfar och träffade hans nya "Tjej",hon var supertrevlig och lättsam.Där blev jag kvar längre än beräknat men de var så trevligt.Ja hoppas att han sköter de bra nu så han får behålla henne.Idag har min dotter åkt till sin kille och kommer hem på lördag,för på söndagen ska vi upp till slalombacken och plocka skräp och städa efter vintersäsongen..De blir nog trevligt och bra,men de kommer att kosta på sen,men vad gör man inte för barnen när de är med och åker skidor.Får hoppas att de blir fint väder för då går de ju bättre för de underlättar ju när solen skiner..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag kommer ihåg städandet... fast vi gjorde det med klassen för att få ihop pengar till skolresan... som tog oss ända till Bali.. härligt!

Anna sa...

Tjohoooo, hoppas allt är bra. Jag har fullt upp, håller på att riva i trädgården.

Kram Anna (blivande mormor) :0)

"nu fick jag det sagt" hi hi