söndag 27 april 2008

Söndag


Ja hej och hå vad helgen gått fort.På fredagen så träffade jag min kusse som jag skrev förut.På Lördagen tapetserade jag och gubben klart i sovrummet och jag blev jättenöjd,men de ska upp tavlor och lite ommöblering ska de också bli,men nu lär vi pusta ut ett tag,så allt blir inte klart i en handvändninge här inte.Idag var vi till stan och storhandlade mat,vi handlar så vi klarar oss en månad,och kompletterar lite bara, och köpte en persienn till vardagsrummet,för gubben ligger där i bland när jag snarkar för högt och stör hans skönhetssömn hahaha,de kanske är därför han börjar se så gammal ut hahah...Ja så sen vi kom hem så har jag bara legat på soffan och latat mig,de var jätteskönt för de tar på den tjocke och fete.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med tapetseringen, och att du blev nöjd... Det är alltid svårt att avgöra på en rulle i affären om det blir bra sen...

Anonym sa...

Du ska va snäll med "gubben"
Kram
Lennart