tisdag 29 april 2008

Tisdag

Igår kväll gjode jag klart i sovrummet med möblering och så.Men de blev inte som jag tänkt mig med möblerna,så de blev som de stod förut.Nu är de bara tavlorna kvar sen är de helt klart för denna gång,de ska upp lister och så men de tar vi när vi är helt klara.Sen var jag hem till min kusin och fikade igår,hon har varti till Estland så jag var ju tvungen och se henne när hon varit borta så länge hahah..Fick en honungslikör av henne ska bli kul och se vad den smakar.I dag så ringde försäkringskassan och talade om att de är klart med sjukbidrag 75% till april 2009.Så nu får jag ännu mindre pengar och de känns lite drygt,men vad gör man när man inte kan jobba för fullt längre,så nu blir de att verklligen suga på ramarna.Jag har varit sjukkriven 75% och de har knappt gått runt på de men men inget att göra åt.Men nu är de så här att arbetsförmedlingen har 6 månader på sig att fixa ett jobb åt mig på 25%,så jag vet i alla fall att jag har ett jobb inom 6 månader i alla fall,och de känns ju bra.Så nu är de bara att hålla tummarna att de hittar något som blir anpasat till mina skador.Ja jag blev att känna mig lite stressad ett tag men nu har jag lugnat ner mig,de är ingen ide,man får ta de som de kommer.Ja nu har de bara varit gnäll inlägg ett tag hahaha,ja nu vet jag ju hur de ser ut framåt så nu får jag sluta gnälla.Ska skjutsa min dotter och två andra flickor på träning i dag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu får du ta dagen som den kommer. Se dagen som du lever i nu nästa dag är i morron och den vet man inget om. Men visst är det hårt, men det brukar lösa sej konstigt nog. Kram kussen

Anonym sa...

Du är så bra ändå
Kram
Norrlandsmasen

Anonym sa...

Jag hade inte tänkt att vara vitklädd, men detta är en vardagsklänning i mina ögon. Inte någon festklänning...

Anonym sa...

ja jag håller tummarna för ett kanonjobb. kram Elina