söndag 20 april 2008

Vårväder


Ja idag blev man verkligen inspererad av att vara ute i de fina vädret.Jag städade ur bilen efter vintern,tog inte utsidan jag tvättar min bil på Statoil.Men skönta att den blev ordentligt rengjord på insidan.Sen gjorde jag och gubben i ordning altanen så man kan sitta ute i alla fall,men den ska behandlas med olja i år,och sen såg jag att möblerna behövs målas,men dom har hållt färgen i 10 år i alla fall.Utemöblerna är ännu stabila så de behövs inga nya,bara färg.Sen var jag tvungen att vila klen som man är haha,sen åkte jag och min son till min farbror och hälsade på, och där blev de lite om en släktträff.De var min faster och tre av mina kusiner och lillkorven förstås,så nu fick jag snosa igen.Ja roligt hade vi för de är rolligt att umgås med släkten för man har samma humor,och så är vi inte kloka,så de är bäst att vi är för oss själva haha ialla fall när vi blir några stycken av släkten hahah.

Inga kommentarer: