tisdag 22 april 2008

Hej



Igår var jag och beställde klänningen till 60-tals festen som jag visade förut,nu är de bara att hålla tummarna att den passar haha,sen beställde jag ett par svarta ringörhängen.Sen här om dagen var jag ner på loppis och köpte smycken till festen.De blev en svart ring som såg ut som en blomma,ett vitt halsband och ett vitt armband.Sen kommer jag att ha mina svarta skinnsandaler orkar inte ha skor med hög klack,jag är ju så lång i förvägen 180 cm,och jag har ingen lust att vara 2 meter hahaha.Idag har jag inte gjort nå speciellt,ska hämta min mamma halv sex 5 mil här i från.Sen ska jag ha en latkväll.I morgon ska jag till kyrkan,de är ungdommarna som har uppträdande.Min dotter ska både spela och sjunga i morgon,hon ska sjunga och spela Listen to your heart med Roxett,och spela piano till.Ja hon är jätteduktig.Min son ska också vara med han ska spela gitarr och hans flickvän ska sjunga,låten de ska framföra är: When the children cry.Ja han är också jätteduktig på gitarr.Ja tänk vad musikaliska ungar jag har.Jag spelade och sjöng mycket jag också när jag var liten.Men idag kan jag inte en not,jag kunde spela efter noter när jag var liten,vet inte vad allt tar vägen någonstarns.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska bli kul att åka upp till kyrkan i morron och lyssna på dina barn när dom spelar och sjunger. Ha ha vem vill vara två meter lång ha ha. Latar kvällen vill jag vara med så jag kommer ikvällha ha ha