torsdag 24 april 2008

Torsdag

Igår var jag och lyssnade på mina ungar i kyrkan och dom var helt suveräna,hahah säger de inte för att de är mina barn,för de är folk som kommit fram till mig och sagt de också att de tyckte de var så bra.Så de värmer ju ett modershjärta.Ja jag är jättestolt.Idag har jag varit på möte i skolan,är med i skolans verksamshetsråd,och de var ett bra möte,vi fick lite info om hur höstterminen kommer att se ut på ett ungefär.Så nu vet man de och de känns ju skönt.I morse var min styfar hit och käkade frukost,jaja i morse och morse men han kom kvart över tio och då sov vi som grisar allihopa.hahah.Alla mina vänner är ute och reser denna helg och till veckan,kul för dom men itne för mig hahah då har jag ju inga att fika med.Men´som tur är när den ena kommer hem åker den andra.Vad ego jag är hahaha,men jag kan inte leva utan mina vänner.

1 kommentar:

Anonym sa...

ingen kan leva utan vänner... så är det! Jag har dock inte så mycket tid att träffa dem...