tisdag 22 april 2008

Nu är jag hemma igen

Nu är jag hemma igen,har hämtat min mamma.Sen lämnade jag bilen på byn hos sonen,min kusin skjutsade hem mig,så slipper jag hämta dom senare i kväll.Så jag och min kusin och hennes gubbe fikade en stund.När dom åkt hem så ringe jag min lillasyster och snackade bort en timme.Och nu sitter jag framför datorn.Är helt ensam hemma så jag riktigt njuter faktiskt,tycker de är så skönt att få vara ensam i bland.Min mamma har fått en propp i ögat,men hon har fått medicin och ska in på koll snart och kolla ögat och sen ska dom kolla om hon har någon förträngning någonstarns.Hon är ju inte så gammal 61 år.Så man får ju hoppas att de blir bra.Jag var och hämtad min mamma som sagt,och fick sitta nästan en timme och vänta på henne.Hon sa att de blivit en missuppfattning,men jag frågade henne om proppen tagit på nå mera ställe för de har då inte jag hört,de kanske är jag som har hjärnsläpp hahahahah.Ja man ska inte skoja om eländet men de underlättar..Livet blir lite lättare att leva om man inte är så allvarig jämt,och ser livet från den ljusa sidan,jag har väl mina stunder jag ocskå men för de mesta så ser jag ljust på tillvaron och med humor.De har nog hjälp mig mycket i de elände som jag snart haft i 4 år.De var som min kusin sa till mig,hur fan har du orkat har de varit jag så har jag hängt i ett snöre förlänge sen..Ja kanske just för att jag är den jag är och är i grund och botten en positiv människa trots allt.

Inga kommentarer: