lördag 19 april 2008

Kalas




Ja nu har min kusses yngsta barn fyllt 17 år,så idag var jag dit bjuden på kalas.Ja nu har hon inga småungar längre,ja fy vad tiden går fort.Ja de är ju bara att titta på sina egna ungar,så ser man vad tiden går fort.Den yngsta blir 14 och den äldsta 20år i år.Så nu har jag varit till min kusse igen och fikat,de var både smörgåstårta,tårta och fikabröd.Så nu står min mage i fyra hörn igen,ja man kan snart inte åka dit och hälsa på hahahaha.Nej då får skylla mig själv när man ska smaka av alla sorter.Men jag älskar att fika.

3 kommentarer:

Anonym sa...

fika är aldrig fel! =)

Anonym sa...

ha ha ja nu blir det inga mera födelsedagar förrän i sommar... Men då blir det jorgubbar om det blir några förstås haha. Kram kussen

Anonym sa...

Fika för mig är en slät kopp kaffe och en zigg....
Okej, kan sträcka mig till att ta en ostfralla om jag är sugen...
Solen skiner och man blir glad, har några blommor börjat titta upp i rabatten där uppe i köldhålan än?