onsdag 16 april 2008

60-tals fest


Nu har jag fått problem,ska på 60-tals fest och har ingen aning vad jag ska ha på mig PUH..har ni nå tips så skicka de till mig.Och man är ju tjock och fet också så de var inte lätt att hitta kläder på nätet storlekerna var 36 och de har inte jag.haha.Men om man får nå tip så vet man ju vad man ska leta efter.Snälla HJÄLP mig att veta vad jag ska ha för kläder...Var på en 60-tals fest för 10 år sen,men dom kläderna får jag nog inte över axlarna en gång hahaha...

3 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha du är rolig du kussen min. Jag ska försöka ha mina korkgluggar öppna och se om jag kan vara till någon hjälp. Kram från suddegumman

Anonym sa...

Hmm... det var svårt. Jag har knappt koll på vad det var för kläder som gällde då...

felajna sa...

vad roligt.. när ska du på festen?