tisdag 15 april 2008

Hej

Hej nu var de några dagar sen jag var in på bloggen, och de som hänt sen sist är väl de vardagliga.Söndagen körde jag flickorna på träning som ligger 5 mil härifrån enkel resa.Men där har jag en kompis som jag var in och hälsade på, så jag slapp stå ute och frysa,och som vanligt så var de så trevligt och mysigt hemma hos henne.När jag kom hem så käkade vi,sen ville gubben att vi skulle börja tapetsera vårat sovrum,så vi gjorde fondväggen,och de lilla jag bidrar med är:jag drar ut när vi mäter upp tapeten och sen torkar jag bort limrester när tapten är uppsatt.Och av de lilla så var hela måndagen förstörd,hade huvudvärk och ont i hela kroppen hela dagen och kvällen.Men de var föräldramöte på kvällen som jag var tvungen att gå på,så de var bara att pallra sig iväg.Så efter mötet var jag hem till en kompis och var lite social,man måste vara de också.Före mötet var jag hem till min kusse och fikade.Ja och nu ska jag köra flickorna igen på träning i kväll,men idag mår jag bättre i alla fall.Och gubben har ringt och har haveri på lastbilen så jag kanske måste hämta han också 7 mil härifrån,så nu har alla planer spruckit för mig,för jag ska snart iväg och klippa mig också.Ja de ska då bli allt på samma gång.Men jag vet inte om gubben ska ha någon hämtning än.Ja nu lär jag sticka så jag i alla fall blir fin i håret.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen ro ingen vila bara gno och bara kila. Kram Carina