måndag 25 februari 2008

Måndag

Helgen har gått sin gilla gång, lördagen var jag till min kusse och fikade.Söndagen var jag till min styvfar och hälsade på och fikade lite.när jag varit dig så åkte jag till min mamma.Dom har ju skilt sig som jag skrev tidigare i bloggen.De är som jag säger att de är fler ställen att hälsa på.Men de är tur man är vuxen, så man inte är en unge som ska slängas hit och dit.Är själv skilsmässobarn men har inte haft de krångel som de flesta verkar ha nu för tiden med umgänge och så, jag och min syster fick bestämma själv när vi ville vara med pappa.Jag var 3 och syrran 6 år när de skildes.Ville vi vara hemma 10 helger med mamma så var vi de, och ville vi träffa pappa i veckorna så skjutsade mamma upp oss dit och pappa skjutsade hem oss till kvällen.Och sen när vi kom upp i tonåren så fixade vi umgänget själva, så man blir ju aldres förskräckt hur föräldrar håller på med sina barn idag, man tror ju inte att de är sant.Jaja jag får vara glad att jag inte är skilsmässobarn idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att jag klarat mig ganska bra, men känner också att min pappa hanterar det bättre än min mamma... Det var inte jätteroligt att själv fixa sin skylt till studenten... tex...