lördag 1 mars 2008

En ny dag

Idag har jag städat av lite och tvättat,ja tur att man inte tvättar som dom gjorde förr,för då skulle de aldrig finnas en ren klätrasa i detta hus.Jag och min son var till Pizzan och åt idag,orkade inte göra mat,fantasin har flytt sin kos så de är desamma och desamma hela tiden.Men nu är jag hemma igen och tar de lungt och läser mina böcker.Jag har alltid läst mycket ända sen jag var liten,men som ni har sett så läser jag deckare,har svårt för romantiska böcker kan läsa någon sådan ibland men men de är inget för mig.Nej deckare ska de vara.Nu får jag främmande snart min kusin och hennes gubbe kommer snart med hembakade semlor MUMS.Men en semla motsvarar 1 mil på skidor för att bli av med kalorierna av semlan...Ja ja tur att man inte åker skidor hahaha..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också haft världens svacka med middag nu ett tag... Min karl älskar dock stuvade makaroner och korv, så det är lätt på det sättet, men jag vill inte äta det sååå ofta... har du provat broccolisoppan än?