onsdag 27 februari 2008

roliga historier



Pappa har lärt lille Kalle att man inte ska svara hallå i telefonen utan med för och efternamn. En dag ringer pappa hem från jobbet, Kalle svarar:
- Hallå!
Pappa blir irriterad och vill ge Kalle en läxa och säger:
- Var är jag?
Kalle ropar till mamma:
- Pappa är i telefon och han vet inte var han är!

Lisa 5 år sitter och äter middag och råkar fisa.
- Hörde Ni, det brakar i stolen och skit luktar den också.

Att ha sex med de över 20 är självklart......30 är lyx.......över 40 är en bonus......att ha sex med de över 60 är äldreomsorg........över 70 är aktiv dödshjälp.

En man och hans fru är ut och kör med bilen och blir stoppad av en polis. Då uppkommer denna konversation:
Mannen: "Vad är problemet, konstapeln?"
Polisen: "Du körde i minst 75 på en 50-väg."
Mannen: "Nejnej, jag körde i 60."
Frun: "Åh, Harry. Du körde i 80." (Mannen blänger på sin fru.)
Polisen: "Du får också böter för ditt trasiga stoppljus."
Mannen: "Trasigt stoppljus? Det visste jag ingenting om!"
Frun: "Åh, Harry. Du har vetat om det i veckor." (Mannen blänger på sin fru.)
Polisen: "Jag kommer också ge er böter för att ni inte använder ert säkerhetsbälte."
Mannen: "Åh, jag tog precis av mig det då ni kom gående mot bilen."
Frun: "Åh, Harry. Du använder aldrig säkerhetsbälte."
Då vänder sig mannen mot sin fru och skriker: "Håll käften!"
Polisen vänder sig till frun och frågar: "Skriker din man alltid till dig på det viset?"
Frun svarar: "Nej, bara då han är full."

En äldre man var hos doktorn och blev undersökt noggrant.
Sedan frågade doktorn honom:
- När hade du sex senast?
Han bad att få låna telefonen och ringde hem.
Hans fru lyfte på luren och mannen sa genast:
- Hej, när hade vi sex senast?
Det blev tyst en stund... Sedan frågade frun:
- Vem är det som ringer?

ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET,SÅ MIN DOTTER SA ATT DU MAMMA KOMMER ATT LEVA LÄNGE DU..

Inga kommentarer: