fredag 29 februari 2008

Fint väder



Idag har jag tagit en promenad i de fina väderet, så man får lite ljusterapi.Man blir gladare av att vara ute nu när de är ljust ute och solen skiner.Solen värmde idag.För när jag vaknade idag var jag på uruselt humör, men de gick över när jag vari ute på min promenad.Idag alla kvinnor som inte är gifta och vill gifta sig så ska ni fria till era partners.För idag är dagen när männen inte får säga nej och de är kvinnorna som friar.Hahahahha så slå till ni som vill bli gifta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

synd att man ligger hemma med flunsan då...

felajna sa...

Jasså är det så det är.. Jag har faktiskt funderat lite på varför det stått överallt att man ska passa på att fria.. Tur jag inte har en tanke på det.. Ska jag gifta mig ska min karl ha gött om cash.... hahahaha