måndag 4 februari 2008

Måndag

Idag har jag tagit min promenad igen,har kommit igång bra tycker jag med promenader och träningen med gummibandet.De känns skönt i själen att man kommit igång igen.Denna vecka har jag min dotter hemma från skolan pga.att hon inte skött sig dom två senaste veckorna i skolan.De beror på att de varit mycket just nu och hon klarar inte av de på nå vis.Skolan frågade mig vad jag skulle tänka mig för att de skulle bli bättre, och då sa jag att jag vill ta hem henne en vecka från skolan, för sköter hon sig inte så har hon inget där att göra, men skolan tyckte de var ett bra förslag så nu är hon hemma.De blev lugnt redan på eftermiddagen när jag varit på mötet så de blir då ingen jobbig vecka att ha henne hemma de är hur lungt som helst,och skönt även för henne att vara hemma tror jag.Hon har läxa med sig hem som hon redan gjort mer än hälften av första dagen, så de har börjat bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att ni hittat en lösning som verkar fungera!