tisdag 5 februari 2008

PUH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Idag har jag varit och hälsat på min kusin som har den lilla korven, och sen gick hon, jag,min dotter och lill korven till en annan kusin som bjöd på semlor på semeldagen.Sen när vi fikat klart så gick vi hem till den andra kusinen igen.Min dotter som är hemma från skolan denna vecka blev så sur för att hon inte fick gå till ungdomsgården, som är öppen två kvällar i veckan.Hon höll på att tjata ihjäl mig,tur man har nerver av stål men jag ska tala om att idag å svajade dom hahaha, så då kan ni tänka vad jä..envis hon är.Men när vi kom hem så blev de lugnt igen.Hon nästan tiggde om att få gå till skolan, men nu ska hon vara hemma med sin kära mor denna vecka, så jag hoppas att hon lärt sig något av detta och att de inte blir så mycket mera krångel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det är bra att du stod emot... ingen skola = ingen ungdomsgård.... nu kommer hon nog ihåg det... Men jag förstår att det var jobbigt!

felajna sa...

hehe... undrar om jag ska ha barn?! Ska nog växa till mig lite först och skaffa en karl som tar hand om problemen.
Snyggt du gör om din sida men det där rosa såg jag nästan i kors av. Fick anstänga ögonen till max för att se vad det stod, men det va snyggt. Hoppas du har tid i helgen att komma förbi för då är jag och hälsar på. Kram kram