lördag 2 februari 2008

Idag

Idag har jag varit ner och hälsat på min moster en av dem, men hon är min äldsta moster.Hon är 72 år och hennes gubbe är 77.Dom har flyttat tillbaka hit där hon är född och uppväxt.När de flyttade tillbaka för 2,5 år sen så hade dom varit borta från hennes hembygd i 49 år.Ja helt otroligt.Ja gillar dom skarp var mycket där när jag växte upp, och ibland tog jag tåget till dom själv för jag tyckte så mycket om att vara med dom.Så de känns skönt att dom bor nära igen.Sen har jag haft en av mina kusier på besök i kväll och de är alltid lika kul när hon kommer.Men de blev lite tråkigt när dom åkte hem, så jag har legat i sängen och smsat.Fy fan vilken tråkig kväll hahaha, har inte varit hemma så mycket denna vecka så de blir lite tråkigt ibland.Men men man får inte roligare än man gör de själv egentligen.Ja men nu är de snart sovdags så i morgon är de en ny dag och då har jag lite att göra igen förhoppningsvis.Ja tur jag har min blogg.

2 kommentarer:

felajna sa...

Ja det är roligt att skriva av sig lite i bloggen ibland..

Anonym sa...

Du, jag kom på en sak... jag vet inte om jag frågat dig förut...Men, med take på böcker... Mina absoluta favoritböcker är kriminalromaner från roslund och hellström, jag har läst de första tre Odjuret, Box 21 och Edvard Finnigans upprättelse. Jag rekomenderar dem varmt. Sedan är boken bakom stängda dörrar också jättebra, men magstark! De som skrivit den, cars tror jag de heter har skrivit en ny bok som precis kommit ut i pocket...

Kram Sandra