tisdag 1 december 2009

Måndag - Tisdag


Hej och hå vad dagarna går fort. Igår kväll var jag till min mamma och fikade, var där hela kvällen. De var trevligt som vanligt. Ja de var väl de jag gjorde igår.

Idag känner jag mig som en skurtrasa, de tar ju ca en vecka innan de blir stabilt igen. Men de har varit mycket just nu men men som sagt de går över. Men de är drygt att känna sig så, man bara är. Men ska väl vila upp mig nu för den kommande helgen som de blir att gå i ett.. Men de är ju i alla fall roliga saker som händer. sen tar de en vecka igen innan man är som folk igen. Jaja nu har jag fått klaga lite så nu känns de bättre igen..

2 kommentarer:

Marie sa...

Ja, visst är det bra att ha en blogg där man kan klaga av sig:). brukar kännas lite bättre efteråt:). Du får ta och vila upp dig nu till helgen då:) / Kram från Marie

Anonym sa...

Vacker sol du skaffat dig här på bloggen.Skulle behövas på det andra placet oxå. kram lia