söndag 29 november 2009

Söndag


Nu var de över julskyltningen för 9an. Ja sista året är de som man bundit kransar mm. ja de är blandade känslor, men man vänjer sig de blir lite skönt också, de är lite mycket när de är julskyltning.. Men men nu är de över...

Nu om julskyltningen de var jättetrevligt, vi samlades klockan ett och de höll på till sex. Men de är duktiga så jag gick runt och fikade på olika ställen, man blev ju bjuden vart man än kom, så de gick ingen nöd på mig..De var riktigt roligt att vara på byn i flera timmar, för man pratar ju med folk som man inte pratar med så ofta annars för man hade ju tid med de.. Efter när vi plockat ihop allt så var vi bjudna på fika vid min kompis, de är en tradition som vi haft i flera år.. De var också jättetrevlig och roligt som vanligt, och hennes härliga föräldrar var också där, de är alltid lika roligt att träffa dom..Ja vad jag har skrattat idag känner mig på strålande humör..

När vi kom hem så gjorde vi taco som kvällsmat, MUMS vad gött de är med de.. jag och dotter tog en korv idag bara, så de var gött med mat när man kom hem efter allt fikande.. Nej ni nu ska jag sätta mig och varva ner framför tvn en sväng innan de blir sängen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis m den dagen kram lia