söndag 29 november 2009

Lördag


Ja ni vad har jag gjort idag, ja nästan ingenting känns de som. Men jag har varit ut och plockat lite granris och vikt tvätt. Ja man får väl passa på att ta de lugnt denna helg för nästa helg blir de fullt upp..

Imorgon Söndag så blir de fullt upp då är de skyltsöndag för hela slanten, vi ska samlas klockan ett för två så börjar de. Sen blir de ända tills dom stänger ner kl. sex. Men man behöver ju inte vara där hela tiden för de är så stora nu så dom fixar de själva, men de är inte så många så man får väl bidra med en hand där de behövs.

Lär väl gå och lägga mig så jag får min skönhetssömn, hahah de kan behövas för inte känner man sig speciellt fin just nu, när man är som en pigg nittioåring i kroppen. Men men sånt är livet på en pinne... Men man får väl var glad ändå för de lille, jajaj jag är då i alla fall på bra humör..

Inga kommentarer: