torsdag 3 december 2009

Fredag - Söndag


Så här kommer min helg att se ut, så vi hörs nog på måndag igen..

Fredag: Hemma på hela dagen, baka kakor till dottern kalas. Kvällen blir de ut med kompisar och festa.. kommer antagligen hem sent.

Lördag: klockan halv två ska vi vara vid min moster som fyller 50 år. Kul att träffa lite släktingar..Blir där till kvällen.

Söndag: Hemma och tar de lugnt för på sen eftermiddagen är de kalas/fika för min dotter dom fyller 15 år. Vi blir tolv stycken som ska fika..

Ja de var min helg som kommer, puh puh tur de bara är roliga saker som händer. För de blir kämpigt ändå. Så man blir väl trött i en vecka efteråt, och emellan de så ska jag och ungarna åka till Borlänge och handla julklappar, men de är ju också kul.. ja när december är över så är de lugnt igen FÖRHOPPNINGSVIS..

Inga kommentarer: