lördag 14 november 2009

Lördag


Ja nu är de helg igen, ska träna snart skippade de igår så idag måste jag.. Ja ni vad har jag gjort idag, jag har snart läst ut en bok den tredje med Jonas Moström, tycker dom är bra faktiskt, sen har jag bara en bok kvar i den serien. Men på onsdag kommer de nya böcker till mig till bibblan..Skönt för de är svårt att vara utan något att läsa.

I morgon söndag ska vi till min pappa och gratta han. Han fyllde år igår. Ja pappa börja bli gammal faktiskt men men än hänger han med..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hörru, nu får du lugna dej m Moström, vänta till jag får fatt i 4:an. Kram lia

Marie sa...

Ja att läsa är ju bra tidsfördriv i detta trista väder...att drömma sig bort lite:). Duktig du är som fortfarande tränar flitigt det är ju en konst att hålla inspirationen uppe! Kram Marie