måndag 9 november 2009

Hej

Ja nu har de gått en helg igen, ja veckorna och helgena går fort. har väl inte gjort så mycket som vanligt, på lördagen var jag in till syster och fikade mamma och Jo var också där. De blev några timmar sen var klockan halv elva på kvällen. Igår slöade jag mest, min lillkusse kom hit med kladdkaka och glass Mums.. Hon var här en stund. Hon hade inte sin lille plutt med sig han var hos sin pappa. Senare mot kvällen så hämtade B hem våran dotter som varit vid sin kille i helgen. Ja de är väl i princip vad som hänt sen jag senast var inne och skrev, man gör väl mer saker också men de kommer man inte ihåg hahaha.. Ja livet rullar på..

I kväll ska jag och dottern till skolan vi ska göra i ordning till annaonsbladet som niorna gör varje år..Nu ska jag gå och kolla vad vi ska äta idag, denna eviga mat.. vad svårt de är att variera men idag blir de nog nuggets och ris, de tycker i alla fall ungarna om men inte B hahah ja de är många viljor med maten haha, men de får äta de jag gör.

Inga kommentarer: