måndag 9 november 2009

Duktig


Ja nu var de dags igen att tala om vad duktig jag är. Är nu inne på min femte vecka med träning för mina muskler. Har ökat på övningarna började med de i slutet av förra veckan, men från och med denna vecka är de ökningen som gäller, ska nu hålla på med de i fyra veckor innan jag ökar igen..De går sakta men säkert och de är ju bra, helt otroligt att jag orkat med dessa veckor. Men tycker de är roligare att träna än att promenera. Men lär väl börja med promenader också så småningom för att få upp flåset också..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är duktig du kussen min som orkar härda ut, men det blir ju bättre o bättre ju längre man håller på. Så håll ut du kusse min. Kram Kussen

Anonym sa...

Du ä dutti,du. Håll ut och tappa inte sugen. Kram

Paula sa...

Hej! Nyfiket undrar jag om du känner någon effekt av spikmattan? Den har utnämnts till årets julklapp, men än har jag inte tagit något beslut. När jag ligger på rygg en stund låser sig ryggen och jag kan knappt ta mig upp! Men jag är jättelycklig över mina varma bad, där får jag sträcka ut och träna i min egen takt och där skulle jag vilja stanna, i bassängen, lätt som en fjäder och rörlig som bara den. När man klättrar uppför trappan ur bassängen kommer alla kilon farande och det känns tyngre än någonsin, haha
Ha det gott /Kramen