måndag 7 september 2009

Vad de är synd om mig....


Ja fy vad de är synd om mig. Nej då men de börjar bli drygt med förkylning och ryyggont samtidigt, ska ringa och försöka få komma till någon sjukgymnast i morgon..

"Tjej" festen i lördags var riktig trevlig och rolig, skönt att göra något annat någongång. Min kusin från Norberg kom också hit. Ja de är roligt med tjejfest och sitta och prata och skratta man behöver de emellanåt. Min kusin sov över här hos mig så vi kom i säng jättesent och upp tidigt så man blev som ungarna, ÖVERTRÖTT så idag känner man sig jätteseg, de kommer ju efter tröttheten..

Ja nu får man försöka kurera sig så gott de går, med rygg och förkylning. Har haft ryggskott eller vad de är i mer än en månad nu, och förkyld i 2,5 vecka... Ja man vet då att man lever...

Inga kommentarer: