tisdag 8 september 2009

Tisdag


Ja här går livet sin gilla gång, idag har jag haft mycket främmande igen, och som vanligt så är de roligt och trevligt...

Jag har inte gjort så mycket mera än att ha haft främmande. Igår var jag in till mitt älskade bibliotek och beställde nya böcker i en ny bokserie som jag ska läsa när jag är klar med Roslund och Hellström. Den nya författaren heter Jonas Moström och de är narturligtvis en bokserie i fyra band. Återkommer om den när jag börjat läsa den.

Jag var också in till min lillkusse och hennes lilla älskling, innnan jag åkte hemåt skogen igen. Dom är så förkylda stackarna men de går över som allting annat, men inte kul att vara sjuk.

Nu ska jag gå och sussa för jag ska upp i morgon bitt och åka till sjukgynmasten, och förhoppningsvis få hjälp med ryggen.

Och en sak till jag har gått med i något som heter boktipset.se på nätet, men återkommer om de också har inte kommit så långt med min sida där ännu. Men gå in på sidan och kolla, den är för bokmalar som jag...
GOD NATT OCH SOV GOTT..

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas du gillar JM, skall kolla en dag efter dej på boktippset kram lia