torsdag 10 september 2009

Torsdag

Nu har dagen gått och de känns bättre i ryggen, hoppas hoppas de nu är på väg åt rätt håll...

Vid middagstid kom min lillkusse och hennes plutt hit och fikade en stund, ja de är så kul när dom kommer och hälsar på.

Mot sen eftermiddagen skjutsade jag min dotter till en mötesplats, hon skulle med sin kille och hans bror till Falun. Ja snäll som man är så skjutsade jag, och sen ska hon hämtas också, hoppas hon kommer hem i skaplig tid så kan hennes pappa hämta henne.. Ja de är ju inte så långt i alla fall de tar ca 20 minuter enkel resa... Ja jag har nog skämt bort mina ungar, men jag tror dom kommer att klara sig ändå. För de är då inga mesar...

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas väl dom har ärvt lite morsgener! fniss. Måste väl tänka lite på sig själv ibland, eller...?
Ingen byter rygg m dig, det vet jag.Så sköt om den du har kvar. Förstått! kram lia