onsdag 9 september 2009

Onsdag


Ja nu kom jag äntligen väg och fick hjälp med ryggen, och jag var sned i bäcknet. Så han drog rätt de sen fick jag ström och värme, så nu skulle jag vara bra inom några dagar. Men jag ska dit nästa torsdag han ville kolla så de höll sig på plats, i och med att man blir så skör när dom knölar med en. Min son skjutsade mig de var jättesnällt för jag blev så trött efteråt.

Nu i kväll har vi kollat på film, MÄN SOM HATAR KVINNOR, Den var jättebra men jag har inte läst dom böckerna, av alla böcker jag läst så har jag inte läst dem. Men jag ska se filmerna i stället. Jag kollar aldrig på en film om jag läst boken, vet inte varför men men sån är jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas du o ryggen mår prima nu
har jag läst en bok ser jag den inte som film blir ett fiasko, hoppas filmen var bra böckerna var det kram lia