lördag 4 juli 2009

Lite uppdatering


Ja lite uppdatering av vad som hänt sen sist. Ja har ju som jag tjatar om min kompis från Stockholm här. Så vi har varit ute och varit lite kulturella i några dagar nu.

På fredagen var vi till två grannbyar intill här jag bor, var in på ett keramikställe först men där hittade vi inget, sen bar de vidare till nästa by och där visade jag henne en riktig mysig liten butik. Där fick vi tag i lite grejer min kompis sa att de var som att komma in i en godisbutik. Återkommer med webadressen till denna butik men de krånglar just nu hahahhaa.

När vi kom hem så kom min lill kusse med lillkorven, och de var så roligt för hon har inte varit hit på länge. Dom var här i några timmar, jättekul och mysigt att träffa dom igen... Lillkussen klippte även B så nu är han korthårig igen.

Idag lördag har vi hälsat på min mamma och hennes J i hans stuga som ligger åtta mil härifrån var jag bor. Där var min lillasyster och hennes kille. Där hade vi en jättetrevlig fikastund.

1 kommentar:

Paula sa...

Hej, var du på auktionen? Vi hade vissa planer, men då vi inte hunnit komma iordning hemma så struntade vi i det Hasse jobbar som en galning från tidig morron till sen kväll och sen orkar han inge mer...gamla gubbar, haha
Nu har det slagit om i vädret från ena ytterligheten till den andra, kan det aldrig vara lagom i landet Lagom?
Kramen