måndag 6 juli 2009

Måndag


Idag har jag varit in till stan på ett möte och de gick bra...Efter mötet så rände vi runt lite här och där och handlade lite skrot.. Så nu har denna dag gått igen var inte hemma förrän halv sex och åkte klockan tolv puh puh. Min älskade kusin var med och min son.. Ja trevligt sällskap är aldrig fel på en tur till stan.

Igår skulle jag ta med min kompis från Stockholm på en tur, vi var och kollade på lite hus som var till salu. Sen skulle vi åka runt så vi skulle komma ut på stora vägen på ett annat ställe. Men de slutade med att vi fick vända och åka tillbaka samma väg som vi kom, för jag åkte väl vilse i skogen hahahhahah jaja vi irrade runt i 1,5 timme innan jag fick nog och vände tillbaka, så idag är hon helt slut efter skogsrundan hon blev väl trött av alla intryck av tallar och granar.

Inga kommentarer: