måndag 29 juni 2009

Hej


Ja nu kommer lite uppdatering men de finns väl inte så mycket att uppdatera, sitter väl mest och tar de lungt i värmen. Igår var jag i alla fall med B en vända i lastbilen. De var skönt att svalka av sig i värmen, hade ACn på så jag nästan frös men gött att svalka av sig i värmen. Kompisen från Stocholm är fortfarande kvar här. Hon blir nog kvar minst en vecka till..

Ja så mycket mera händer inte just nu, ska hämta min dotter i kväll vid hennes kille och handla lite ska jag väl också göra. Vi har prata om att åka in till stan och shoppa men vem fan orkar de i denna värme hhhahaha..

2 kommentarer:

Marika sa...

Hej Kicki!
John, han är en kompis till Jocke från början. Han jobbade med Jocke för några år sedan. Sen träffade jag han och även vi blev kompisar. Nu träffas vi ganska regelbundet, nu när vi inte har så långt ifrån varandra.

Nej då än så länge går det bra utan syster. Julia prata om dig nästan varje dag. Eller iaf när vi tar fram nagelacket och ska måla naglarna... då säger hon "kicki"

Ha det bra.. Kram Marika

Anonym sa...

Du skulle väl kunna åka, antager jag.
Vem annars. Lika bra det som att pröva lära oss texten till vår nationalsång. Kanske lär jag mej en dag. Jag vill leva jag vill dö i EU, heter det väl i dag.HIHI
Sköt om dej i värmen kram lia