torsdag 23 april 2009

Torsdag

Ja de händer inte så mycket just nu i mitt liv. Igår var vi hela familjen till min svärmor och ungarnas farmor med present, hon har fyllt 70 år. De var en trevlig stund vid svärmor. Tror hon blev glad för vinet och blommorna.

Ja idag har jag skjutsat min dotter till bussen, skolan har varit in och kollat på gymnasielinjer idag, hon blev intresserad av Transport och Handelsprogramen. Bussen gick tjugo i sju så jag gick upp klockan 6 PUH PUH. Men sen åkte jag hem och la mig innan jag skulle upp igen och jobba, höll på att dö när klockan ringde sen vid 9. Var ju pigg vid 6, men men man blir tröttare när man somnar om.

Ja just nu är de lågsäsong på jobbet, de är så lite folk och så lugnt så. Men men de är fortfarande roligt ändå att jobba fast de är lugnt. Min son sa igår när vi var in och handlade att de kändes som tiden stannade när vi kom in på affären, så då kan ni tänka vad lugnt de är..hahha..

Senare i kväll ska jag och dottern hämta hennes kille vid tåget, han blir här hela helgen. I morgon kommer min kusin från Norberg hit och hälsar på, sen ska hon och jag på tjejfest hemma hos en annan kusin till mig på kvällen, sonen har lovat att vara chafför, ska bli trevligt faktiskt att träffas och äta gott och dricka lite vin, man blir väl berusad på en gång, de var så länge sen jag tog något. Ja kussen från Norberg stannar till söndagen de ska bli kul att hon kommer, vi har inte träffas sen i somras.

Inga kommentarer: