onsdag 22 april 2009

Nedräkningen


Ja nu har jag börjat min nedräkning när jag slutar på jobbet, är mer förberedd mentalt nu. Så de var ju tur att jag fick en extra månad att förbereda sig på...För hade jag fått tvärsluta så hade de nog blivit jättejobbigt, de har varit jobbig men nu känns de bättre. De brukar ju göra de när man får förbereda sig.

Ja i morgon är de min lediga dag och efter de så har jag 6 arbetsdagar kvar. Ja vad 6månader har gått fort,tycker inte de var länge sen jag började. Ja ja men nu är de slut på de roliga, nu är de en ny fas igen. Ja så här får jag väl hålla på nu framöver i livet, så de är väl lika bra att vänja sig, fast de blir svårt att åka karusell med jämna mellanrum utan att bli yr i bollen hahah...

Ja nu blir jag väl hemma ett år ca,om jag inte hittar ett jobb på 25 % då, men just nu ser de mörkt ut. Men de är synd nu när man kommit igång och så och vant sig med att jobba. Sen ska man gå hemma igen och sen när man får nå nytt så får man börja om från början, man får ingen stabilitet i varken kroppen eller själen.

Jag har funderat länge på att börja skriva en bok, men än så länge är de bara en fundering. Har den i huvudet men får inte ner de på pränt och får inte riktig till de heller. Ska kolla om de kanske finns någon skrivarkurs man kan läsa på nätet. Så man får lite tips. För man vill ju att de ska bli bra. Ja få se om de blir någon bok i framtiden de visar sig..

Inga kommentarer: