måndag 20 april 2009

Måndag


Ja nu är de en ny arbetsvecka igen.. Idag efter jobbet så var jag in på bibblan och fiakde lite med hon som jobbar där. Sen bar de av hemåt sen har jag väl inte gjort så mycket mera. Hade kaffegäster en sväng nu på kvällen..Plockat reda på tvätt ja de är väl allt..

Jag sitter nu och funderar på mitt liv, och på framtiden. Har mailat till folk om de vet någon som vill ha mina tjänster. Har skrivit att jag är en krockskadad kvinna i mina bästa år, med 25% arbetsförmåga..hahahha ja hoppas att jag får napp på nå jobb så småningom. Ja de visar sig hur de blir. Men nu är de så att jag jobbar denna vecka, och 4 dagar nästa vecka. Sen bli jag att gå hemma igen, men men jag har ändå förberett mig mentalt nu. Så de känns inte lika tungt länre,som de gjorde i början när jag fick reda på att att jag inte skulle vara kvar på Coop. Då kändes de som jag blev en utsugen ballong, men nu är de luft i ballongen igen gud så skönt. De är jobbigt när luften tar slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Då får jag önska dej lycka till o hoppas det nappar. Högdjuren har ju lite problem m bloggar osv kan du inte erbjuda din hjälp, bloggorist. Det är ju snart Euval många liksom jag tar inte emot reklam.
kram lia