måndag 27 april 2009

Blandat


Ja nu är de tre arbetsdagar kvar för denna gång puh puh.. känns lite tungt men men sånt är livet. Men de har varit underbart och jag kommer att sakna min underbara jobbarkompisar.

Ja nu har jag fått igång datorn igen skönt faktiskt,fast jag egentligen tyckte de gick bra. Så i kväll har jag setat och lagt in allt igen som försvann när den blev omformaterad. PUH PUH..

Ja i fredags kom min kusin från Norberg hit och var här till söndagen, de har varit jättemysigt och trevligt hela helgen. De var sån tur för jag var bjuden på tjejfest till min kusse på fredagen så jag och min kusin var dit. De var jätteroligt och trevligt. Mycket skratt och tok som de blir när en hög med "tjejer" träffas. Vi kom hem två på fredag natt men vi kom inte i säng förrän tre, min son var chaufför snäll som han är. Så helgen har gått fort i trevligt sällskap. De behövdes verkligen en kusinhelg..

Inga kommentarer: