torsdag 12 mars 2009

Torsdag mm....


Ja vad lat man blivit sen man började jobba, ja jobbet slukar mycket energi men jag trivs och tycker de är jätteroligt. Framförallt så har man kanonbra jobbarkompisar,de betyder mest de är så snälla och goa på nå vis,de gör ju också att man trivs så bra..

Men idag så tog jag mig i kragen jag och en kompis bestämde igår att gå och fika när jag slutat jobber,och så blev de... handlade lite först innan vi skulle träffas som tur var. För vi blev där i flera timmar som vanligt när vi gör något och träffas så har vi de så mysigt och har så mycket att prata om,fast vi nästan pratar varje dag..Ja så vi fikade i nästan tre timmar. hahah ja trevligt var de och inge bråttom har man hem heller, maten var serverad när jag kom hem. Så de var inge bråttom hem och göra mat heller..Skönt när gubben kommer hem före mig..


Nu ska jag lägga mig på min älskade spikmatta,för de hjälpte faktiskt att jag började igen att ligga på den,men jag hade huvudvärk när jag vaknade i morse, men gick över när jag tog en huvudvärkstablett. Ja de är bra spikmattan faktiskt har hört flera som har sådan,och att de hjälper på dom också. De tar ju inte bort skadorna och smärtorna man har men den underlättar. De är ju som att få massage + akupuntur.

Inga kommentarer: