lördag 14 mars 2009

Fredag-Lördag


Hej och hå nu är de helg igen..Jag tror att de bara är måndagar och fredagar i veckans alla dagar...Igår fredag så gjorde min dotter tacopaj när jag kom hem från jobbet,hämtade henne i skolan så var vi ner och handlade de vi behövde. Vi hjälptes åt lite men hon gjorde de mesta,och mumsigt blev de. Sen skjutsade jag henne till en kompis,min kusse följde med så jag slapp åka hemåt själv, ja hon är så snäll och rar min kusse.

Idag har jag plockat och tvätta lite,tänkte dammsuga men jag sopade i ställer,hatar att dammsuga. Idag ska jag bara njuta av ledigheten ska hämta min dotter i kväll. Hon ska till kyrkan i morgon på konfa.Hon ska ju konfimera sig till pingst. Lite kul faktiskt för min son gjorde ju aldrig de.jag gjode de aldrig heller...

Min son var på fest igår,han sov vid en kompis eller vid kompisens pappa. De kallar de hotellet, för de brukar alltid sova där när dom är ute och festar. Han åkte som ljushårig som är hans narturliga färg, och kom hem som brunhårig. hahahha de var en tjej som hade färgat håret på han klockan tre i natt. Men de var faktiskt bra och han passade i de,de var ingen chockupplevelse i alla fall,så nu har jag en mörkhårig son.

Inga kommentarer: