måndag 9 mars 2009

Hej

Söndagen var jag inte utanför dörren men de var sånt oväder så vem ville vara ute då.
Min son åkte ner till Stocholm igår och skulle gå på Metallica men de blev inställt, så de blev en tur fram och tillbaka till Stocholm för ingenting hahah men de var och hälsade på en kompis till en som var med innan dom drog hemåt igen..Så han kom hem halv fyra i morse igen.

Idag har jag jobbat som vanligt och de går bra och jag trivs fortfarande med de. Tänker inte göra så mycket mera idag faktiskt,jag har blivit en riktig hemmagris sen jag började att jobba, men man får ju mycket av de sociala och något som tröttar ut en när man jobbar, den är de ju de när man inte är riktigt frisk heller man orkar inte så mycket heller.. Men men tur man är den man är för då orkar man mer än man egentligen gör..Så jag är jätteglad att jag är den jag är..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vad snopet att komma till sthlm och det är inställt. Va emil trött eller?