måndag 9 mars 2009

Böcker & Tankar

Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra.


Ingen bok för mig egentligen,men bra att läsa och lära sig att vi kvinnor ska hålla ihop. Ja men gör vi de nej vi tjejer/kvinnor är väldigt bra på att klassa ner varandra för vi är svartsjuka mm, men mannen blir alltid förlåten, där är nog jag väldigt udda, har aldrig tänkt så när jag varit ut med min gubbe och de är nå tjej/kvinna som varit på han, utan tänkt att de ska bli kul att se vad han gör av detta. Men som sagt jag är ju fortfarande gift så.hahhahah.Men jag har aldrig varit mycket för att klassa ner folk överhuvudtaget,de är väl en egenskap, som jag får vara väldigt glad över att ha. Så är de ju folk som snackar skit om en ibland och vad är de är kategori jo tjejer/kvinnor.Men skitsnack bottnar ofta i avundsjuka/svartsjuka. Men jag brukar kalla dom BITTERFITTOR,jag bjuder på att jag är den jag är och att folk pratar om en,kul att man har den inverkan på folk hahaha, men någonstans så har de med dom själv att göra. När jag hör folk prata skit om någon så brukar jag oftas försvara den som de pratas om. Vi lever ett liv och de livet har ingen annan med att göra men men de är som jag säger att vi kvinnor har fullt upp med att hålla reda på varandra på nå vis. Ja så den säskilda platsen i helvete för oss kvinnor som inte håller ihop, där hamnar då inte jag hahaha, men de finns väl andra platser där också kanske så de visar sig vart man hamnar hahah..
GUDS KVARNAR MAL SAKTA, MEN DOM MAL DOCK

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra. Vi kvinnor ska hålla ihop. Livet kan vara nog svårt att leva utan all kritik. Ska nog bli en Hippi:)"Love pice and understanding" Kram M