söndag 22 mars 2009

På bättringsvägen


Ja nu är de söndag och jag är på bättringsvägen,men har fortfarande ont i huvudet. Ja få se hur jag mår i morgon,mår jag bättre i morgon så är de bara att börja jobba igen. Men de visar sig i morgon, men blir de bättre än så här så är de bara att köra igång igen. Har i alla fall varit på benen hela dagen idag i alla fall. Ja fy vad de är jobbigt att vara sjuk när man inte varit sjuk på flera år. Ja men de är ju en annans tur också så är de,och man kan inte stå emot sjuldomar,har haft jobbarkompisar som gått och snorat så de är ju inte konstigt att man blir sjuk till slut.

Idag var min kusse ut och hälsade på med nästan hela familjen,sonen hennes var inte med för han fick inte plats, hennes äldsta dotter var med och hennes kille + gubben och yngsta dottern, älsta dottern har varit hemma över helgen och hälsat på. De är alltid lika kul att träffa henne. Hon är så mysig på nå vis. Ja alla hennes barn är mysiga...

Ja nu ska jag gå och ringa lite samtal....Hej då så länge....

Inga kommentarer: