lördag 28 mars 2009

Lördag kväll


Nu har jag och min son varit och fikat vid min mamma. De var så gött så mamma hade gjort en tårta i långpanna den är så god.

Senare i kväll ska jag kolla på Robison faktiskt, kollade inte på de senaste säsongerna som varit förut. Men i år så började jag att kolla igen. Så tänkte kolla på denna säsong. Tyckte de faktiskt var bra denna gång de är ju lite hårdare för dom detta år. Tyckte de var ett jä..gnäll i första avsnittet,fattar inte att dom söker överhuvudtaget. Jag skulle då inte utsätta mig frivilligt för de som dom utsätter sig för. Tänk att nästa vara hungrig jämt och ständigt bara de skulle jag nog inte fixa hahahahhhaah + allt annat dom får utstå. Ja kanske när jag var yngre då kanske man hade sökt om de hade funnits. Man var mer äventyrlig då på nå vis och ville uppleva saker, och bevisa för sig själv vad man klarade av. Man trodde ju att man var odödlig och oövervinnerlig hahahah, men idag vet man bättre...ELLER...

Inga kommentarer: