onsdag 25 mars 2009

Min lediga dag


Ja idag har jag läst ut en bok igen,jag är en riktig bokmal faktiskt. Sen har jag skurat badrummet, de var behövligt.Vet inte hur jag blivit men de skulle behövas att städas mera hemma hos mig,men krafterna räcker inte till. Ja ordning de har jag men de är värre med städning. Men tycker om när de är städat ändå....

Ikväll ska de ha möte på jobbet med fika, jag behöver ju inte vara med men jag går dit ändå. De är så härliga mina jobbarkompisar så de är kul att träffa alla på en gång. Vi ska vara hemma hos en jobbarkompis och ha möte och fika. De ska bli kul. Inte ofta man träffas alla på en gång, alltid är de nån som är ledig när man jobbar.

Ja så mycket mera har väl inte hänt idag, vet inte vad dagarna tar vägen egentligen, men jag fyller då mina dagar ändå fast jag inte tycker att de händer så mycket. I morgon är de jobbardag igen.

Inga kommentarer: