tisdag 20 januari 2009

Måndag - Tisdag

Igår så jobbade jag som vanligt.När jag kom hem så gjorde jag de vanliga mat.Sen kom lillkussen och hennes korv ut i flera timmar..Jätteroligt..Som vanligt han börjar få humör nu lilla korven..Ja de är bra när barnen är utrustade med en egen vilja,inte kul som mamma alla gånger men men,de blir bra rustade för framtiden. Idag så kom lillkussen och korven igen,de får passa på för hon börjar att jobba på måndag efer mammaledigheten,så då blir de inte så mycket man kan träffas.. I morgon bär de av till stan för handling.Min kompis ska med för vi ska handla lite.Sen ska min son med och två kompisar till han,för de ska skriva in sig på arbetsförmedlingen i morgon.Ja inte lätt för ungdomen idag att få något jobb.De finns ju inte jobb till någon snart.

Inga kommentarer: