torsdag 22 januari 2009


Igår på min lediga dag var jag,min son,två kompisar till han & en kompis in till stan som vi säger.(Ludvika).Först var vi på stan och strosade runt lite och små shoppade.Vi handlade även mat.arbetssförmedlingen och skrev in sig,de är dags att ta tag i livet igen..Ja inte lätt för ungdomen att få jobb i dagens läge med finaskrisen.Har varit ute och kollat runt i hela sverige och vad dåligt med jobb de finns just nu överallt.. Ja de var i alla fall en trevlig dag och kväll i stan.Rolligt att ha ungdomarna med sig..

Idag har jag jobbat och sen har jag legat på soffan hela eftermiddagen och kvällen.Kände att jag behövde de blev sliten på eftermiddagen,men de blir ju så att de kommer efter när man gjort nå extra som att handla exempelvis.Ja ja men skönt att man ändå kan vila när man kommer hem.Måste ta tag i mina promenader igen,de har varitlite si och så med de sen jag börjat jobba..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det kan inte va lätt att få ett jobb nu. Men hoppas att han hittar någonting. Kram