torsdag 2 oktober 2008

Operation utryckning


När klockan var halv tolv i natt så ringde min gubbe,han hade kört fast med lastbilen och kunde inte komma loss,och de fanns ju ingen att ringa så sent som kunde komma och hjälpa upp han.Så jag och min son åkte iväg och hämtade han så vi var hemma igen vid ett tiden igen.Sen stack han i väg tidigt i morse och fick hjälp att dra upp bilen igen,så nu ligger han och sover för han ska iväg mot sen eftermiddagen igen.De var som jag sa till min son -tur han har en snäll fru,ja sa min son annars hade du kunnat svara lägg dig i sängen i bilen och sov gubba jävel så syns vi i morgon hahahhaa men snäll som jag är så klädde jag på mig och åkte. Men egentligen har man inget för man är snäll,men jag är snäll ändå men inte till dumhetens gräns..

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken tur att han har dig.Du är allt bra snäll som ställer upp så där på gubben.Men vem gör inte det?
Kram Helena