tisdag 30 september 2008

Livet


Ja här rullar livet på sin gilla gång.Idag på förmiddagen hade vi främmande av två kompisar till gubben,dom jobbade i närheten så dom kom in på kaffe..Sen stack jag en sväng till affären.Pratade med henne som är chef där och hon hade inte hört något om att jag ska börja där på måndag..Liet jobbigt så nu håller jag på att ringa till arbetsförmedlingen.jag kommer att jobba två dagar i veckan men de kommer att variera med dagarna.Ja nu ska jag fortsätta att ringa till min kontakt på arbetsförmedlingen,jag blir lite stressad av att allt blir fixat i sista minuten men men de har varit så hela resan med försäkringskassan och arbetsförmedlingen,något som jag upplever jobbigt i och med att jag inte är stresstålig längre,jag som var så stresstålig förr,men de är då helt borta nu.De är som jag brukar säga att tålamodet vart kvar i diket uppe i Östersund där vi krockade hahahhaha,så jag får nog åka dit och hämta de..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja kanske det, hoppas det löser sig med arbf.Kram Helena

Anonym sa...

Nej stress det kan man allt leva utan. Jag är oxå jättestressad. Är ansvarig för en finsittning för 103 personer imorn. suck. Hoppas det kommer gå bra att jobba för deig. kram Elina