torsdag 11 september 2008

Torsdag

Idag var jag till min faster och hennes gubbe och fikade,lillkorven och lillkussen var också där så då fick jag träffa han idag igen.Ja de var trevligt man skrattar och har rolig när man är där och hälsar på..Sen var de hem och göra mat,efter de så stack jag till min kompis och fikade,ja de var så trevligt hemma hos henne,vi har alltid så mycket att prata om så man glömmer bort hälften hahaha,kom på att jag skulle berätta för henne när jag åkte hem hahah,jajaja få se om jag kommer på att säga de nästa gång.Vi beställde kakor som 7-9 ska sälja till sina skolresor..Ja de är goda kakor så jag ska då köpa,men de brukar aldrig vara svårt att få som sålda..Nej nu ska jag plocka lite min dotter hade gjort kladdkaka när jag kom hem och de syns i köket hahah,ja men jag tycker min dotter ändå är duktig som kan göra de själv i alla fall,ja hon gjorde egen mat här förut när hon kom hem från skolan,för den jag hade gjort dög inte,men de var som jag sa då får du laga din egen mat och de gjorde hon.Ja ungarna börjar bli stora..ja ja börjar bli stora de är stora.

Inga kommentarer: