söndag 7 september 2008

Party lite - ljuparty


Nu har jag varit på ljusparty eller party Lite som de heter,men jag köper inga ljus utam deras spa - produkter köper jag av,men man får köpa lite i taget.Förut har jag köpt hand skrub,fotskrub och deras body butter,denna gång köpte jag body skruben.Så nu blir jag len som en bäbis på kroppen,fötterna och mina händer,ja även i ansiktet men ansikts skruben jag har är inte deras produkter,men den fungerar bra ändå.Ja man lär väl ha lite skrub nu när man blivit 40+ hahahah så man skrubbar bort lite ålder,men men man blir inte äldre än man gör sig,man ska åldras med värdighet de gör jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja man måste skrubba bort rynkorna som kommer nu vid +40 ha ha. Visst finns det mycket fint. Men deras spa grejer är bra, så nu blir du som en baby skärt när du får din bodyskrubb. Kram kram kussen