måndag 8 september 2008

Måndag kväll


Ja nu var de jag igen,i kväll så var jag och handlade och när jag handlat färdigt var jag till kussen och fikade.De var trevligt och roligt.Sen när jag kom hem så pratade jag med min dotters fosterföräldrar om vad som hänt hennes kille.De var hans socker som hade krånglat,han har diabets så han blir kvar på lasarettet någon dag till.Sen pratade jag med en kompis som varit in till Försäkringskassan idag,och de hade gått bra hon ska snart börja arbetsträna.Vi planerade våran utlandsresa som vi pratat om så länge som aldrig blivit av.För jag har lite pengar kvar sen olyckan som är öronmärkta för att vi ska ta med våra döttrar och åka utomlands.För jag sa de att dessa pengar som blev kvar skulle jag åka utomlands för,för lite bra ska man väl ha för all sveda och värk som man lever med hahahaha.Ja hoppas att vi verkligen kommer iväg nu denna gång.Har lite svårt att få loss mina pengar,så de hänger på att jag får låna dom av min pappa,så vi får se.Men håll tummarna att allt nu går i lås.Känner verkligen att jag behöver komma bort från vardagen och få lite sol och värme.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja jag ska hålla tummarna på att ni kommer iväg, gud så härligt, det är semester dä. Skulle också vija åka utomlands en vecka eller två bort från allt regnande för nu liknar det då skit. Jaa hoppas pojkvännen blir bra så han får komma hem till sin lilla tjej, kan tor hon är orolig. Kram Kussen

Anonym sa...

Håller tummarna så att du kan åka det är du väl värd tycker jag.Kram Helena

Anonym sa...

Ja det är klart att jag håller tummarna för att ni kommer iväg! Blir det nu i höst i så fall?
Kramen